Julhälsning från Tegs scoutkår

7 december, 2020 av Simon Lundgren
Jag vill rikta ett stort och varmt tack till alla scouter, ledare och funktionärer i Tegs scoutkår som varit med under 2020.
Det har varit ett spännande och intressant år där vi verkligen har fått uppleva något som vi inte varit med om tidigare. Att på kort tid ställa om verksamheten och inte ställa in, att hitta andra vägar för oss att bedriva scoutverksamhet och ha roligt tillsammans. Det har varit en utmaning men för oss scouter är ingenting omöjligt. Jag hoppas och tror att vi under våren ser en ljusning och att vi kan börja träffas igen.
Tills dess önskar jag alla en
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

???

Om det är så att ni av någon anledning inte vill eller kan fortsätta under våren vill vi att ni hör av er senast den 15:e januari till respektive avdelning, för att vi ska kunna erbjuda platsen till någon av de står i vår kö och vill börja.

Hälsningar,
Maria Vängbo